سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 25572

  بازدید امروز : 2

  بازدید دیروز : 1

خبر ورزشی به رنگ آبی

 
[ و فرمود : ] تنگ چشمى همه بدیها را فراهم گرداند و مهارى است که به سوى هر بدى کشاند . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: دانیال ::: شنبه 89/3/22::: ساعت 8:57 عصر
"پرویز مظلومی" روز شنبه  اظهار داشت: تلاش ما این است تا پس از مشخص شدن نام تمام بازیکنان و لیست مورد نظر تمرینات خود را برای شروع لیگ دهم با حضور تمام آبی پوشان برگزار کنیم.
وی ادامه داد: دوست ندارم برای شروع لیگ دهم، اردوهای آماده سازی و بدنسازی بازیکنان به صورت ناقص برگزار شود و چند بازیکن در آن غایب باشند.
این در حالی است که اکثر باشگاه های لیگ برتر فوتبال زمان دقیق شروع تمرینات خود را به مسئولان باشگاه های خود اعلام کرده اند و حتی باشگاه سپاهان از هفته گذشته با وجود غیبت چند بازیکن، تمرینات خود را شروع کرده است.
مظلومی در خصوص جذب بازیکنان جدید برای تیم استقلال یادآور شد: لیست 10 نفره بازیکنان مورد نظر خود را به مسئولان باشگاه ارائه داده ام و امیدوارم آن ها با جذب هر چه سریعتر این بازیکنان، اولین قدم را برای شروع لیگ دهم بردارند.
وی افزود: شش بازیکن از 10 بازیکنی که در لیست من قرار دارند، لیگ برتری هستند و چهار بازیکن دیگر از سایر سهمیه ها می باشند.
وی در خصوص انتخاب دستیارانش گفت: در حال بررسی گزینه های مختلف برای انتخاب کادر فنی تیم استقلال هستم و هنوز چیزی در این خصوص مشخص نشده است.
مظلومی یادآور شد: هر چند مجید نامجو مطلق اعلام کرده است که دیگر قصد فعالیت با عنوان مربی و دستیار در هیچ تیمی را ندارد، اما با توجه به این که وی یک مربی توانا و با اخلاق است از وی خواستم تا در تصمیم خود تجدید نظر کند.
وی گفت: نامجو مطلق برای بررسی شرایط ، تقاضای فرصت کرده است و تصور می کنم تا چند روز آینده پاسخ نهایی را در این باره بدهد.
پس از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال، کار این باشگاه برای حفظ اسکلت اصلی تیم و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی آغاز شده است و بدون شک، فصل نقل و انتقالات بازیکنان با حضور مدیریت و سرمربی جدید استقلال گرم تر خواهد شد.